reklama

Grunt je istota - Glosa

V súčasnej dobe možnosť dobre investovať je nad zlato.Mňa oslovila možnosť kúpy vesmírnych pozemkov.Tam hore ešte nedošla finančná kríza, aspoň dúfam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V ponuke sú pozemky na Mesiaci, s termínom dodania ihneď a pozemky na Marse a Venuši do 14 dní. Cena rovnaká: l ár/ 33,46 Euro. Suma zahŕňa doklady o vlastníctve, s priloženou mapou a garanciou zaručene nádherného výhľadu na Zem z ktoréhokoľvek ponúkaného pozemku.

Kráčam s dobou, tak povedzme, že si chcem vybrať. Na Mesiaci aj Marse je chladno a nie je tam atmosféra. Zato na Venuši atmosféra je a je tam aj teplejšie. To bude niečo pre moje uzimené telo. Čo tam po tom, že atmosféra je jedovatá! Detaily nechávam pre pesimistov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A nakoniec, čo mi bráni urobiť si zadné dvierka? Nedajbože, v prípade úmrtia, si môžem v testamente rozkázať, aby moju urnu na môj pozemok doručili v rakete. Len škoda, že potom by som sa už nemohol kochať garantovaným výhľadom na našu Zem.

No a čo! Ako hovorili naši starí rodičia – grunt je istota a dobrá investícia.

A dodávam, žeby nielen pre živých?

Ľubomír Budinský

Ľubomír Budinský

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Leckterej hlupák se dodneška pro pravdu hádá.Pravdy se ovšem v těch řečičkách nedobereš,jistěže ve světe nakonec zvítězí Pravda,ale až dokáže to co dokáže lež./Jaroslav Nohavica- Pravda a Lež./ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu